VACATURE

PVH – KRACHT IN DE KETEN SINDS 1879!

MEDEWERKER ADMINISTRATIE EN OFFICE MANAGEMENT

VACATURE

Wij zijn enthousiast bezig om de strategische marktpositie van de business unit BUILDING verder te versterken. De activiteiten van deze belangrijke business unit betreffen de verkoop van bouw(markt)-, sanitair- en elektrotechnische materialen in met name Suriname, de (voormalige) Nederlandse Antillen, de Engels- en Franstalige Caribbean, alsmede de overige Franse overzeese gebiedsdelen (DOMTOM) en Noord Afrika. Onze afnemers zijn overwegend bouwmarkten en importeurs. Wegens sterke groei zoeken wij ter versterking van ons Finance & Office Management team – dat werkzaam is voor alle werkmaatschappijen en Business Units – een fulltime:

MEDEWERKER ADMINISTRATIE EN OFFICE MANAGEMENT

  • KARAKTERISTIEKEN: internationale handelsomgeving / financieel-administratief / office management / organisatietalent / gastheer of -vrouw / full time / Almere
  • DETAILS: fulltime / Almere
  • TALEN: Nederlands / Engels (beide vereist)
  • ERVARING: administratief / office management / organiseren
  • AFNEMERS: collega’s, klanten, leveranciers, accountant
  • AFZETGEBIEDEN: ruim 30 landen waar inkoop- en verkoop plaatsvinden
  • JIJ BENT: een goed ontwikkelde organisator die zowel op administratief vlak als op Office Management over relevante ervaring beschikt. Je bent grondig, daadkrachtig, communicatief, service gericht, collegiaal, open minded en betrouwbaar. Vloeiend Nederlands en Engels. Kennis van Excel.

WAT BIEDEN WE IN DEZE FUNCTIE?

  • een uitdagende administratieve-, organisatorische- en representatieve functie op fulltime basis in een professionele, internationale handelsorganisatie actief in meer dan dertig landen.
  • je voert binnen het Finance & Office Management team (een deel van) de dagelijkse administratieve taken uit. Denk hierbij aan de financiële onboarding van nieuwe leveranciers in het ERP systeem, debiteurenbewaking, maken van betaalspecificaties, betalingsbevestigingen uitsturen aan klanten en statistiekaangiften. Je ondersteunt de Finance collega’s. Cijfermatig en administratief inzicht is hierbij een must, maar boekhoudkundige kennis is niet noodzakelijk.
  • je voert binnen het Finance & Office Management team (een deel van) de Office Management taken uit. Denk hierbij aan het aannemen van het (internationale) telefoonverkeer, ontvangen van (internationale) bezoekers, aannemen van zendingen, boeken van zakenreizen, het onderhouden van de contacten met diverse dienstverleners inzake onderhoud en beveiliging van het bedrijfspand en het beheer en onderhoud van het wagenpark. Ook draag je (mede) verantwoordelijkheid voor de inkoop van facilitaire zaken zoals kantoorartikelen, kantinebenodigdheden, Pc’s en kantoorinrichting. Je houdt van organiseren, aanpakken, oplossen en doen. Een klant-, service- en oplossingsgerichte instelling is een must.
  • je komt werken bij de marktleider in een no-nonsense, open, collegiale sfeer met een sterke focus op service, samenwerking, plezier en digitalisering.
  • gezien de groeiambities van onze internationale organisatie bestaan er voor de juiste kandidaat de komende jaren goede mogelijkheden om in verantwoordelijkheden (mee) te groeien.

WAAR VOLDOET ONZE NIEUWE COLLEGA AAN?

  • je hebt relevante administratieve ervaring en kennis van Excel.
  • je vind het leuk om in een zeer internationale omgeving zaken te organiseren, regelen en collega’s te ontzorgen. Met wereldwijde klanten, leveranciers en veel reizende collega’s is er ‘never a dull moment‘.
  • De performance van het Office Management valt en staat met regelen en ontzorgen, en je collega’s zijn je belangrijkste interne klanten. Zij rekenen op jouw dienstverlening op kantoor en op reis. Je bent grondig, proactief, denkt mee en je bent betrouwbaar in het nakomen van gemaakte afspraken. En als iets onverhoopt niet lukt, dan communiceer je tijdig hierover.
  • je bent de ‘hands on’ spin in het web op ons kantoor die – samen met het team – er voor zorgt dat onze organisatie op rolletjes loopt.
  • je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en je beheerst de Engelse taal in woord en geschrift.
  • je denkt en werkt gestructureerd en houdt er van om zaken vast te leggen voor jezelf en voor collega’s.
  • je bent open, sociaal vaardig en communiceert gemakkelijk met collega’s en bezoekers.
  • richting toeleverende partners ben je professioneel en zakelijk en houd je scherp zicht op prijzen en performance.
  • je beschikt tenminste over een MBO werk- en denkniveau. Door je opleidingsniveau en/of werkervaring functioneer je zelfstandig en ben je besluitvaardig maar vind je het fijn om in een team te functioneren.
  • je bent vertrouwd met de omgang van vertrouwelijke gegevens. Professionaliteit, zorgvuldigheid en integriteit behoren tot jouw kernwaarden.
  • je bent de fijne collega die – net als wij – service, samenwerking en goede communicatie hoog in het vaandel heeft staan.

SOLLICITEREN

Ben je geïnteresseerd om bij ons te komen werken, en denk je waarde toe te kunnen voegen aan ons team? Zet dan de stap om te solliciteren en stuur ons je CV met motivatie naar  werving@pvhbuilding.nl. Of gebruik het online sollicitatieformulier.

Wij zijn een dynamisch middelgroot exporthandelshuis (40 FTE) met een rijke historie en onderhouden relaties met leveranciers en afnemers in vele landen. Als vertegenwoordiger van overwegend gerenommeerde A-merkfabrikanten staat het toevoegen van waarde in het exportproces centraal in ons klantgericht denken en handelen.
Onze afnemers zijn overwegend gevestigd in Suriname, het Caribisch gebied, de Franse overzeese gebiedsdelen (DOMTOM) en Afrika. De verdere professionalisering van onze dienstverlening ervaren wij als een voortdurende en positieve uitdaging.

SOLLICITATIE FORMULIER

* = Verplicht veld

Ik solliciteer naar de functie: *
Bij Koninklijke Beschikking Hofleverancier
By Appointment to the Court of the Netherlands
Fournisseur de la Cour par Ordonnance Royale
Durch Königlichen Erlass: Hoflieferant
Proveedores de la Real Casa de los Paises Bajos
PVH BUILDING – PLATE EN VAN HEUSDE BV
Palmpolstraat 10
1327 CE Almere
Telefoon: +31 36 534 6360
E-mail: info@pvhbuilding.nl
Bij Koninklijke Beschikking Hofleverancier
By Appointment to the Court of the Netherlands
Fournisseur de la Cour par Ordonnance Royale
Durch Königlichen Erlass: Hoflieferant
Proveedores de la Real Casa de los Paises Bajos
PVH BUILDING – PLATE EN VAN HEUSDE BV
Palmpolstraat 10
1327 CE Almere
Telefoon: +31 36 534 6360
E-mail: info@pvhbuilding.nl
© 1879-2022 PVH BUIILDING – Plate en van Heusde B.V.