FILOSOFIE
PVH – KRACHT IN DE KETEN SINDS 1879!
VERTROUWEN, BETROUWBAARHEID EN FOCUS
We weten dat u op onze prestaties vertrouwt om de prestaties van uw supply chain te verbeteren. Tijdige en volledige leveringen. Geen verstoringen. Niet uit voorraad lopen of gemiste verkopen. We richten ons op uw bedrijf en business en doen er alles aan om uw supply chain responsief, voorspelbaar en betrouwbaar te maken. Onze prestaties, professionaliteit, betrouwbaarheid en focus resulteren in vertrouwen. Sinds 1879 is dit vertrouwen de hoeksteen van onze langdurige samenwerkingen met onze internationale retail- en toeleverende partners.
PERSOONLIJKE RELATIE
Wij doen zaken met mensen. We luisteren goed naar u, uw wensen en behoeften. We investeren nadrukkelijk om u, uw bedrijf en uw processen volledig te begrijpen. Dit stelt ons in staat om uw succesfactoren en huidige uitdagingen te identificeren. En we vertalen uw kritieke succesfactoren, behoeften en uitdagingen naar een oplossing op maat. Een oplossing die echt werkt voor u. In constante en hechte dialoog. Open. Rechtstreeks. Snel. Responsief. Professioneel. En eerlijk. Geen hit and run, maar producten en oplossingen die op lange termijn wederzijds voordeel dienen. Bij PVH bent u als klant uniek, bijzonder en belangrijk. Customer intimacy is voor ons dus volstrekt ‘business as usual. Zo bouwen we samen aan de gezamenlijke business. Samen groeien en samen winnen.
OPBRENGST PER M2 VLOEROPPERVLAKTE
Winkels exploiteren is kostbaar. Het managen en optimaliseren van uw opbrengsten van iedere vierkante meter vloeroppervlakte is essentieel in hedendaagse retail. Opbrengsten worden bepaald door traffic, voorraadbeschikbaarheid, POS/multi-channel presentatie, positionering en marketing, en SKU-marge. Onze focus ligt altijd op uw doorverkoop. Dit is een combinatie van supply chain-prestaties en retailkennis. Hier voegen we waarde voor u toe. Verhoog uw omzet, rotatie, beschikbaarheid, winkelmandwaarde en marges en optimaliseer de inzet van uw werkkapitaal. Wij zijn pas succesvol als u dat ook bent.
GOED – BETER – BEST
Merken. Instapprijs punten. Intelligente medium positioneringen. Eigen labels. Het zijn retail-puzzels die we graag met u leggen. En die we spelen om te winnen. Slimme assortimentsstructuren en positionering om doorverkoop en GMROI te optimaliseren. Retail is zowel een kunst als het oplossen van een professionele puzzel op basis van cijfers. Als uw GMROI een opwaartse impuls nodig heeft, ontdek dan hoe de unieke combinatie van onze assortimenten, presentaties, marketing en slimme supply chain-oplossingen kan bijdragen aan uw doelen. We noemen het gewoon GOED – BETER – BEST.
WERELDWIJDE OPLOSSINGEN VOOR LOKALE BEHOEFTEN
Wij matchen uw lokale vraag met een concurrerend internationaal aanbod. We hebben talrijke leveranciers in Europa, het Nabije Oosten en het Verre Oosten. Lage MOQ’s, kwaliteitscontroles en -borging, containerconsolidatie en betrouwbare toeleveringsketens. Voor instapprijzen, promoties, private labels, margeverbetering en onderscheidend vermogen. Naast merken als fundament, zijn goedkope(re) assortimenten uit – onder meer – het Verre Oosten een complex maar essentieel onderdeel van uw moderne retail-missie. Een kans die u gewoon niet kunt en mag missen. Deel uw uitdagingen en kansen met ons en ontdek wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen.
MULTICHANNEL, DIGITAAL EN DATA GEDREVEN
We ondersteunen onze retailpartners via alle kanalen met moderne data-oplossingen. Productgegevens voor gebruik in alle kanalen en supply chain gegevens voor betere productiviteit en besluitvorming. Direct beschikbaar en gemakkelijk online toegankelijk. De toekomst is nu. Digitaal. Multi-channel. Data. Data gedreven beslissingen. AI en machine learning. Interconnectiviteit in de toeleveringsketen. PVH heeft verschillende platformen om alle relevante informatie digitaal te delen ter ondersteuning van uw digitale behoeften. Ook in markten met beperkte schaal en omvang is de toekomst steeds digitaler. De beslissingen en het leiderschap van vandaag zullen het verschil maken tussen winst en verlies in het snel evoluerende retailspel. ‘Bricks’ of ‘clicks’, het draait allemaal om data en digitaal.
ONDERNEMERSCHAP & SERVICE: DENKEN, DURVEN EN DOEN.
Onze bedrijfscultuur is gebaseerd op ondernemerschap, continu leren en dingen voor elkaar krijgen. We denken goed na, durven gecalculeerde bedrijfsrisico’s te nemen en stimuleren onze medewerkers om te besluiten en actie te ondernemen. Onze commerciële en ondernemende houding sluit op een positieve manier aan op uw zakelijke ambities. En we zetten graag die extra stap voor u, en met een glimlach. Hoewel we hard werken zeker niet schuwen, richten we ons ook vooral op slimmer. Slim (samen)werken op het gebied van menselijk kapitaal, retailkennis, technologie en werkkapitaal.